مصاحبه آرشیو خبر ها
هی ، بیایید برویم فینال

هی ، بیایید برویم فینال

جیجی بوفون و پاتریس اورا دو بازیکن با تجربه ی یوونتوسی ها هستند که همواره با مصاحبه های خود، سعی در پیشرفت یووه دارند و بازیکنان یووه نیز از آنها حساب ویژه ای می برند.

پاتریس اورا بازیکن ارزشمند تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به موضوعات مختلفی پرداخت. وی در این باره گفت: "ما باید به روشی که یووه می داند بازی کنیم. من همیشه به هم تیمی هایم گفته ام ، وقتی پارسال به اینجا آمدم و بعد از بازی دورتموند گفتم "هی ، بیایید یرویم فینال" و مردم به من می خندیدند. من همیشه از سازماندهی تیم های ایتالیایی می ترسیدم. وقتی منظم باشید ، می توانید خوب عمل کنید ، حتی در برابر تیم فوق العاده ای مثل بارسلونا در فینال ما از پیروزی چندان دور نبودیم. به همین دلیل یووه تیمیست که سخت می توان شکستش داد ، بنابراین فکر نمیکنم بایرن هم بعد از برخورد به یووه در یک هشتم نهایی از شادی به آسمان پریده باشد."

"من کسی هستم که دوست دارم همیشه بازی کنم و از اینکه چرخشی بازی کنم خوشم نمیاد. الکس ساندرو نسبت به ابتدای فصل بهتر بازی می کند و من هم او را گاهی نصیحت می کنم. من خوشحالم چون مهم ترین چیز نتیجه است ، ما باید اجازه بدهیم تازه واردها پیشرفت کنند. من بیشتر بازیکن حال یوونتوس هستم تا اینده ی یووه، پس به همین دلیل ما با آرامش در کنار هم کار می کنیم و کنار می آییم. اما همان طور که گفتم ، دوست دارم که همه ی بازی ها حضور داشته باشم ، و همان طور سر الکس فرگوسن گفت ، وقتی بازنشست شدم ، استراحت کنم."

"برای سال 2016، می خواهم بیشتر فداکاری کنیم، همه باید بیشتر همکاری کنند. اهدافی که داشتیم هنوز به دست نیاورده ایم ، و فقط وقتی برای پنجمین بار پیاپی قهرمان ایتالیا شویم کسب می شود. ما بعد از بازی ساسولو دیدار کردیم ، و چیزهایی که نیاز بود گفتیم. در نهایت ما همه اهمیت بازی برای این باشگاه و احترام به این پیراهن را مورد بحث قرار دادیم.به نظر من مشکل ما روحی بود."

"از لحاظ روحی چیزهای درست نبودند و ما با هم ملاقات کردیم و گفتیم چه چیزی اشتباه است.به جای اینکه همیشه شکایت کنیم ، به خاطر هم تیمی هایمان فداکاری کنیم."

"آخرش فکر می کنم ما همه در یک مسیر قرار گرفتیم و مشکلی برای قدیمی تر ها و یا تازه واردها نبود ، ما کنار هم قرار گرفتیم و خانواده مان را دوباره شکل دادیم.حالا در مسیری هستیم که از ابتدای فصل می خواستیم باشیم.من همیشه اعتقاد داشته ام که وقتی شما برای یووه بازی می کنید و هدف در ابتدای فصل کسب قهرمانی و جام های فراوان است.این چیزی است که برای من همیشه بوده ، و این همان چیزی بود که من در مصاحبه ی قبلی ام گفتم.ممکن است بعضی ها خندیده باشند ، اما من همچنان به این موضوع اعتقاد دارم."

"من به هم تیمی هایم اعتقاد دارم ، من به این باشگاه ایمان دارم ، فکر می کنم که ما می توانیم کاری فوق العاده انجام دهیم."

"اما نباید فراموش کنیم، ما هنوز یووه نیستیم. چون یووه ی واقعی قهرمان لیگ می شود ، فقط در پایان فصل می توانیم در موردش صحبت کنیم.اولش مردم صحبت می کردند و طبیعی هم بود چون ما شروع خوبی نداشتیم ، حالا باز حرف می زنند و می گویند ما شانس اول قهرمانی هستیم ، این چیزی را عوض نمی کند. هدف همان است و ما هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم.من همیشه خودمان را به همه ی تیم های دیگر مقایسه کرده ام و تیم های دیگر می توانند قهرمان شوند ولی از بین تیم هایی که دربرابرشان بازی کرده ام ، یوونتوس از همه خطرناک تر است. فکر نمی کنم این تکبر باشد ، چون من کاملا به هم تیمی هایم اعتماد دارم ، و اگر ما همه ی تلاشمان را کنیم ، به تمام اهدافمان می رسیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: